Melodifestivalen + baksmälla ett bra recept..

Läs först!

Ja så var äntligen skit tävlingen över och slut för detta år, själv blev jag tvingad till att sitta och kolla på melodifestivalen idag de dög väl att sitta och avnjuta sin fina baksmälla och må dåligt o sitta å tycka synd om sig själv men då dök hon upp...
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA jag förstod direkt då att jag inte var ensam i världen av att må såhär dåligt så min röst gick lätt till henne...Samtidigt tyckte jag synd om lilla tjejen hon heter molly tror jag?.. Jag förstår inte varför alla jävlar är så sjukt kåta på o kunna följa dem på efterfesten vem bryr sig om vad dem dricker och om vad dem pratar om på efterfesten?
Tänk om våra svenska medier kunde sluta förfölja alla kändisar..


/Blao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0