Lindsay Lohan

Tjenare Firren här. Har haft en härlig bakfylla idag med match och vinst. Skönt.

LÄS HÄR FÖRST

Tänkte ja skriver en rad om en av skandal drottningarna i hollywood lindsay lohan.
Hon e sjukt het min åsikt iaf.
Men ja förstår inte så mycke skit som hon håller på med knarkar super kört ratt full och massa sånt jävla skit fattar jag inte varför dom inte låser in henne nån eller några månader så och försöker få henne på den rätta vägen.
Funkade vällbra med paris hilton? eller vad vet jag. ja har inte sett så mycke nya skandaler från paris hilton.

men iaf lås in dom där skandaldrottningarna 1månad minst och få dompå nå riktig jävla rehab skit så dom kommer på rätt väg. trött på att höra om alla skandaler som händer i hollywood. väldigt tröttsamt dag in och dag ut så händer de nytt varje dag.
Aftonbladet kan ju gärna sluta skriva om skandalerna de e inte ett dugg intressant för oss svenskar. om man inte dyrkar de som gör skandalen. då kan dom väll gå in på nån hemsida där man kan läsa om alla hollywood kändisar dagligen.

bara mina åsikter iaf. komentera om ni tycker de e fel...

GLÖM INTE ATT TIPSA ERA VÄNNER OCH FAMILJ OM EN HÄR BLOGGEN.



/Firren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0